روش‌های ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی

ثبت‌نام در سمینارها و دوره‌های مجموعه ما به یکی از روش‌های زیر امکان‌پذیر است:

  • روش اول – ثبت‌نام حضوری
  • روش دوم – ثبت‌نام از راه دور (از طریق دورنگار یا ایمیل)
  • روش سوم – ثبت‌نام آنلاین

تذکر بسیار مهم: ثبت‌نام در هر یک از سمینارها و دوره‌های آموزشی مجموعه ما به منزله پذیرش بی‌قید و شرط تمامی موارد مندرج در آیین‌نامه آموزشی مجموعه می‌باشد که هدف آن صرفا دقت، سرعت، نظم و ارائه خدمات باکیفیت است. لذا خواهشمند است به منظور مشارکت و یاری هرچه بیشتر همکاران ما در مجموعه، حتما این آیین‌نامه را مطالعه نموده و به آن عمل نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در سمینارها و دوره‌های آموزشی مجموعه ما

  1. فرم ثبت‌نام تکمیل شده (به صورت حضوری، دورنگار یا آنلاین)
  2. کپی شناسنامه
  3. کپی پشت و روی کارت ملی
  4. در صورت استفاده از تخفیف‌های خاص یا شرایط ویژه ثبت‌نام، اصل معرفی‌نامه یا کپی از مدرک مربوطه
  5. دو قطعه عکس رنگی سه در چهار زمینه سفید پشت‌نویسی شده با رعایت شئونات اسلامی
  6. اصل فیش واریزی یا برگه رسید کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی
  7. اصل چک به تاریخ تعیین شده در جدول دوره‌ها (در صورت استفاده از روش پرداخت اقساطی)

روش اول – ثبت‌نام حضوری

دانش‌پژوهان گرامی می‌توانند جهت استفاده از این شیوه ثبت‌نام در ساعات اداری (روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) به دفتر مجموعه ما به آدرس: تهران – خ مطهری – بین سهروردی و شریعتی – خ وزوائی – کوچه بخشایش – پلاک ۲ – واحد ۱ مراجعه نمایند.

مراحل ثبت‌نام به روش حضوری عبارتند از:

  1. دریافت فرم ثبت‌نام از مسئول آموزش و تکمیل آن
  2. تحویل مدارک ثبت‌نام به طور کامل به مسئول آموزش (فرم ثبت‌نام تکمیل شده، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، دو قطعه عکس رنگی با زمینه سفید پشت‌نویسی شده و در صورت استفاده از تخفیف‌های خاص یا شرایط ویژه ثبت‌نام، کپی از نامه یا مدرک مربوطه)
  3. پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت واریز به حساب، اینترنتی، کارت به کارت، دستگاه POS یا روش نقدی*
  4. در صورت استفاده از شرایط ثبت‌نام اقساطی، اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و رسید دریافت شود و مشخصات کامل چک روی فرم ثبت‌نام قید شود.

* لازم به ذکر است که پرداخت هزینه دوره‌ها به صورت حضوری از طریق دستگاه POS، روش نقدی، یا درگاه پرداخت اینترنتی نیز امکان‌پذیر است و اساسا نیازی به مراجعه به بانک نخواهد بود.

روش دوم – ثبت‌نام از راه دور (از طریق دورنگار یا ایمیل)

ثبت‌نام از راه دور،‌ روشی برای تمامی افرادی است که در دنیای سریع و شلوغ امروز به دلیل مشغله کاری یا به دلیل دوری راه امکان ثبت‌نام حضوری را ندارند. ثبت‌نام از راه دور، روشی سریع و مطمئن برای صرفه‌جویی هرچه بیشتر در زمان است.

مراحل ثبت‌نام از راه دور عبارتند از:

  1. اعلام مشخصات فردی به واحد آموزش از طریق تماس تلفنی (۰۲۱۸۶۰۲۰۱۱۴)، ارسال دورنگار (۰۲۱۸۸۴۴۶۳۸۱) یا ارسال ایمیل (info@hvachouse.ir)
  2. پرداخت هزینه دوره آموزشی به صورت واریز به درگاه مستقیم پرداخت اینترنتی ما* یا واریز به حساب** (در صورت استفاده از شرایط ثبت‌نام اقساطی، مبلغ نقدی طبق جدول واریز شود و روز حضور در کلاس، اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و رسید دریافت شود.)* برای ورود مستقیم به درگاه پرداخت اینترنتی مجموعه ما می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

    https://idpay.ir/hvachouse

    ** جهت دریافت مشخصات حساب جهت واریز هزینه ثبت‌نام می‌توانید در ساعات اداری (روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) با دفتر مجموعه تماس گرفته (۰۲۱۸۶۰۲۰۱۱۴) و یا واژه hesab یا حساب را به سامانه پیامک ۱۰۰۰۶۶۴۲۲۱۲۲ ارسال نمایید.

  3. تماس با واحد آموزش در ساعات اداری (روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰)، اعلام شماره رهگیری واریزی و دریافت تاییدیه ثبت‌نام به صورت تلفنی
  4. روز حضور در کلاس:
  • تحویل مدارک ثبت‌نام شامل: فرم تکمیل شده، کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
  • تحویل دو قطعه عکس رنگی سه در چهار با زمینه سفید پشت‌نویسی شده به مسئول ثبت‌نام مجموعه
  • در صورت استفاده از تخفیف‌های خاص یا شرایط ویژه ثبت‌نام کپی از نامه یا مدرک مربوطه
  • تحویل اصل فیش واریزی یا رسید پرداخت وجه به مسئول آموزش
  • در صورت ثبت‌نام اقساطی، تحویل اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و دریافت رسید

روش سوم – ثبت‌نام آنلاین

سریع‌ترین، ساده‌ترین و بهترین پیشنهاد ما برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی، استفاده از روش ثبت‌نام آنلاین (اینترنتی) است. روش آنلاین از طریق وب‌سایت مجموعه به صورت بیست و چهار ساعته و کاملا خودکار انجام می‌شود و روشی سریع و مطمئن برای صرفه‌جویی هرچه بیشتر در زمان دانش‌پژوهان است. در این روش، تمامی مراحل ثبت‌نام شامل پر کردن فرم ثبت‌نام، ارسال مدارک ثبت‌نام شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و پرداخت هزینه دوره تمامی به صورت بیست و چهار ساعته و اینترنتی انجام می‌گیرد و در پایان ثبت‌نام، کد رهگیری منحصر به فرد به دانش‌پژوه ارائه می‌شود که به منزله تاییدیه ثبت‌نام دانش‌پژوه است.

مراحل ثبت‌نام آنلاین (اینترنتی) عبارتند از:

  1. مراجعه به بخش دوره‌های آموزشی در وب‌سایت از طریق لینک http://hvachouse.ir/shop/course و انتخاب دوره‌های آموزشی موردنظر متناسب با شیوه پرداخت مورد نظر (نقدی یا اقساطی)
  2. افزودن دوره‌های آموزشی موردنظر به سبد خرید از طریق گزینه: اضافه به سبد خرید
  3. در صورتی که قبلا در سایت ما عضو شده و از بخش ورود به ناحیه کاربری ورود کرده باشید، اطلاعات شما به صورت خودکار به سبد خرید اضافه می‌شود و نیازی به تکمیل اطلاعات ندارید. در غیر این صورت باید اطلاعات خود را به طور کامل تکمیل کنید.
  4. در مرحله بعد، در صورتی که «کد تخفیف» یا «کارت هدیه» داشته باشید، می‌توانید علاوه بر درصد تخفیف‌های معمول از آن استفاده نموده و تخفیف بیشتری دریافت کنید. توجه داشته باشید که کدهای تخفیف فقط برای دوره‌های آموزشی قابل استفاده است و در صورتی که در سبد خرید شما محصولی غیر از دوره‌های آموزشی (مثل کتاب،‌ نرم‌افزار و …) وجود داشته باشد، کوپن‌های تخفیف غیرفعال می‌شود و لازم است هر نوع محصول دیگر، غیر از دوره آموزشی را از سبد خرید خود حذف کنید.
  5. در مرحله بعد روی گزینه اتمام خرید – ادامه کلیک کنید تا به صفحه تسویه حساب هدایت شوید. در این صفحه می‌توانید مشخصات خود را بررسی و اصلاح نمایید. بررسی نمایید که آدرس ایمیل و شماره همراه شما به درستی درج شده باشد.
  6. در قسمت پایین همین صفحه، اگر کیف پول شما موجودی کافی داشته باشد، گزینه مربوطه فعال است و می‌توانید از موجودی کیف پول خود برای خرید استفاده کنید،‌ در غیر این صورت لازم است درگاه پرداخت موردنظر خود را انتخاب کنید و گزینه «من شرایط و مقررات را خواندم و مورد پذیرشم می باشد» را تایید کنید.
  7. در پایان گزینه ثبت سفارش را انتخاب کنید تا به درگاه پرداخت بانک هدایت شوید.
  8. بعد از اتمام پرداخت در درگاه پرداخت بانک، مجددا به صفحه فروشگاه اینترنتی ما هدایت می‌شوید و می‌توانید کد رهگیری خود را مشاهده کنید. نسخه‌ای از صورت‌حساب شما به آدرس ایمیلی که در صورت‌حساب اعلام کرده‌اید ارسال می‌شود و در صورتی که پیامک‌های تبلیغاتی گوشی همراه خود را مسدود نکرده باشید، مشخصات سفارش از طریق پیامک به شماره همراه شما ارسال می‌شود.
  9. در روش ثبت‌نام آنلاین (اینترنتی)، صورت‌حساب خرید و کد رهگیری به منزله رسید ثبت‌نام شماست و می‌بایست این کد را تا پایان دوره نزد خود نگاه دارید.
  10. روز حضور خود در کلاس:
  • تحویل کپی شناسنامه و کپی کارت ملی به مسئول ثبت‌نام
  • تحویل دو قطعه عکس رنگی سه در چهار با زمینه سفید پشت‌نویسی شده به مسئول ثبت‌نام
  • در صورت ثبت‌نام اقساطی، تحویل اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول ثبت‌نام تحویل و دریافت رسید